מכתב פתוח לרשויות אכיפת החוק במדינת ישראל

תמצית המכתב: דרישה לפתיחת חקירה כנגד שני חשודים בעלי שם ומעמד בחשד להונאה ולהלבנת כספים, טל ארד ושובל צרויה ארד.

מכתב זה נכתב בשמם של אלפי קורבנות לתרמית הונאה שהתבצעה באמצעות מסחר באופציות בינאריות ובשמם של מליוני אנשים נוספים הנמצאים בסיכון ועלולים להפוך לקורבנות לרשת מתוחכמת של תרמיות הונאה הפועלת בכל רחבי אירופה, ומלבינה את תוצרי מעשי הפשיעה שלה דרך מספר ערוצים שונים לתוך מערכות העוסקות באכיפת החוק, ולתוך מערכות כלכליות.

רשתות הונאה מסוג זה גרמו לנזק כלכלי חמור, לעוגמת נפש מייסרת, כמו גם דרדרו לעוני את הקורבנות ובני משפחותיהם, בזמן שהאנשים שהגו את מעשי ההונאה ועמדו מאחוריהם יחד עם שותפיהם לפשע חיו חיי עושר ופאר, ורכשו נכסים בשווי מליוני דולרים. מבצעי הפשעים הם גם הבעלים של מספר חברות מסחריות דרכן מועבר הכסף שהושג בדרכי מרמה ומועבר לתוך חשבונות הבנק הסודיים שלהם. משם הם מולבנים בכדי לממש את המטרה הסופית שלהם בעוד קורבנותיהם מדרדרים לעוני.

בקהילת פינליקס, הבחנו בהשקעותיהם אדירות הממדים של טל ארד ואשתו שובל צרויה ארד בשוק הנדל”ן הישראלי. הם השקיעו כספים שהושגו במרמה על ידי הוצאה לפועל של הונאת אופציות בינאריות. הכספים הועברו מאירופה דרך מספר ערוצים, והולבנו לתוך מדינת ישראל בכדי לממן את אימפריית הנדל”ן שהוקמה על ידי החשודים בשווי מליוני דולרים.

טל ארד היה אחד השותפים ברשתות ההונאה הידועות שפעלו בכל רחבי אירופה, במרכזן עמדה חברתו של אילן צרויה הידועה בשם טריידולוג’יק. טל ארד הוא רואה חשבון מוסמך, ועבד כמנהל הפיננסי הבכיר של צרויה בתאגיד E&G. הוא היה אחראי לניהול מספר בתי עסק ולניהול הכנסות שהגיעו ממספר חברות מסחריות שהוקמו על ידי צרויה.

טל ארד ואשתו שובל צרויה, אחותו של אילן צרויה, בעלת רישיון עריכת דין המשמשת כתובעת משפטית בישראל, הלבינו מיליוני אירו למדינה והעבירו את אותם כספים למספר עסקאות נדל”ן מנקרות עיניים מבלי שהרשויות בישראל תפתחנה כנגדם בחקירה פלילית בנוגע למעשיהם.

אנחנו מבקשים להגיע למיצוי חקר האמת, ומבקשים במכתב זה מהרשויות בישראל באופן משותף לכולנו, לפתוח בחקירה כנגד טל ארד ואשתו התובעת, שובל צרויה ארד. אנחנו פונים לרשות המיסים הישראלית, לרשות הישראלית למניעת הלבנת כספים ומימון טרור, ליחידה במשטרת ישראל האחראית לחקירת פשעים בינלאומיים, ולרשויות הרגולציה בסקטור הפיננסי, ומבקשים לפתוח בחקירה כנגד טל ארד ושובל צרויה ארד בחשד לעבירות הונאה, הלבנת כספים, ובנוגע לבדיקת חוקיות המקור הפיננסי של מליוני הדולרים בהם השתמשו בכדי לקנות נכסים רבים בישראל.

אנחנו גם דורשים לנקוט בפעולות הבאות כתגובה למעשיהם הפליליים של טל ארד ושל שובל צרויה ארד:

1. איך ייתכן שרשות המיסים הישראלית נכשלה בביצוע בדיקה מדוקדקת של המקור הפיננסי של מליוני הדולרים שהוברחו והולבנו על ידי טל ארד לתוך מדינת ישראל, ולא הבחינה בכך שמקורם של אותם כספים הוא בפשעים שבוצעו ברחבי אירופה? אנחנו דורשים שהרשויות הישראליות תיכנסנה לפעולה ותחקורנה מהו המקור הפיננסי של נכסיו הכספיים של טל ארד.

2.   איך ייתכן שטל ארד צבר סכומי כסף ניכרים כל כך תוך פרק זמן קצר כל כך? אם נציג את הדברים בהקשרם הראוי, החשוד הינו רק רואה חשבון עם הכנסה קבועה של בעל מקצוע. אין הכנסה זו מספיקה על מנת לבנות נכסים בשוק הנדל”ן בתוך פרק זמן קצר כל כך.

3.   חקרו את התפקיד שמילא טל ארד במעשי הונאה על סך מיליוני אירו שביצע אילן צרויה.

4.   חקרו את התפקיד שמילאה שובל צרויה ארד במזימת ההונאה הבינלאומית להלבנת כספים שאפשרה לטל להבריח מיליוני אירו לתוך מדינת ישראל מבלי שיועמד לדין על ידי רשויות החוק בישראל.

5.   חקרו את מעורבותם של כמה פקידי ציבור אשר סטו מדרך הישר בתהליך המוצלח של הלבנת הכספים.

6.   יושרתו של טל ארד מוטלת בספק, לכן אנחנו קוראים ללשכת רואי החשבון של מדינת ישראל לבטל את רישיון העיסוק שלו. סיבה נוספת בגללה אנו דורשים את ביטול רישיונו היא מעורבותו בפעילויות בלתי חוקיות תוך הסוואתן כפעילויות הקשורות לעבודתו כרואה חשבון.

7.   שובל צרויה ארד, עורכת דין מוסמכת ותובעת במדינת ישראל, סייעה לטל ארד ולאחיה אילן צרויה בהברחת ובהלבנת כספים שהושגו באמצעות תרמיות הונאה לתוך מדינת ישראל, ובהשקעתם של אותם כספים בעסקי נדל”ן. אנחנו קוראים ללשכת עורכי הדין של מדינת ישראל לבטל את רישיון עריכת הדין של שובל ארד המאפשר לה לעסוק בדיני משפט בשל העובדה שיושרתה לא עומדת ברף הנדרש, בשל העובדה שפגעה באמון הציבור, בשל העובדה שאחריותה המקצועית לא עמדה גם היא ברף הנדרש ובשל העובדה שסייעה לדבר עבירה.

אנחנו מבקשים מכם בכל לשון של בקשה לפעול בדחיפות ובנחרצות על ידי פתיחה בחקירה כנגד שני האנשים ששמם מצוין במכתב זה למען מיצוי הדין עימם.

פרטים נוספים על החשיפה שלנו ניתן למצוא בכתבות הבאות:

Exposé: Criminal Tal Arad Still Roaming

The Top E&G Accounting Team Behind Ilan Tzorya’s Successful Fraud and Money Laundering Venture

EXPOSED: TZORYAs family members on the way to PRISON?

Israel – the Devil’s Advocate

בהערכה רבה,קהילת פינליקס

Leave a Comment

echo ''